Εκκωφαντική και εκρηκτική θα είναι η ανανέωση.

Επιτρέψτε μου, ημέρες ανάπαυλας που είναι, να κάνω το συνηθισμένο Αυγουστιάτικο τοπικό πολιτικό ("προβοκατόρικο") σχολιασμό...
Γι΄'αυτό ας μην θυμώσουν οι "άσπονδοι φίλοι" και να μου "κρατάνε μούτρα" πάλι δεν ξέρω κι εγώ πόσο καιρό... Η εκλογή του Ξένου Μανιατογιάννη (κομίζω πρωτοτυπία ε:), πιστεύω ακράδαντα, και ανεξάρτητα από την όποια τελική αποτίμηση της θητείας του, οδηγεί στην απόλυτη ολοκλήρωση έναν κύκλο παλαιότερων πολιτικών της Νέας Πνοής στον Δήμο Βριλησσίων.
Όπως στο παρελθόν η νίκη της, είχε δώσει το έναυσμα για τις καταλυτικές αλλαγές στην παράταξη της τότε αξιωματικής αντιπολίτευσης και σημερινής διοίκησης.
Η άποψή μου είναι ότι η επικράτηση του νυν Δημάρχου το 2014, αποτελεί ακόμα τον καταλύτη των αλλαγών στην Νέα Πνοή.
Δεν θεωρώ ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην υπάρξουν ραγδαίες αλλαγές και ούριος άνεμος μεγάλης και "εκκωφαντικής" ανανέωσης στον συνδυασμό της σημερινής αξιωματικής αντιπολίτευσης στην πορεία για την κατάκτηση, εκ νέου της δημοτικής αρχής το 2019.
Ενδεχομένως, "με άρωμα γυναίκας".
Αν δεν συμφωνείτε φίλοι μου  "μην μου κακιώνετε".
Τις σκέψεις μου ελεύθερα διατύπωσα. ΚΑΛΑ ΜΠΑΝΙΑ!:
Γιώργος Παναγόπουλος

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο