Εδώ Πλατεία Ελευθερίας, Βριλήσσια.

Αγαπητέ Δήμαρχε και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου του ΔΗΜΟΥ σας χαιρετώ και σας υπενθυμίζω.
Είμαι η πλατεία με το περισσότερο πράσινο στο ΔΗΜΟ, ειδικότερα στο κέντρο.
Στο κιόσκι και τα παγκάκια που είναι τοποθετημένα στο χώρο μου, καθημερινώς αναπαύονται αρκετοί συμπολίτες μας και περαστικοί.
Αρκετά παιδιά καθημερινώς παίζουν υπό την εποπτεία των γονέων τους ή των συνοδών τους, οι δε φωνές τους γεμίζουν χαρά όσους ξεκουράζονται στο εξαιρετικό εσωτερικό μου περιβάλλον κοντά μου.
Επίσης, κοντά μου έρχονται και όσοι δυστυχώς λόγω της οικονομικής συγκυρίας δεν έχουν την δυνατότητα να καθήσουν σε καφετέρια να απολαύσουν τον καφέ τους.
Απολαμβάνουν όμως την ησυχία, την ηρεμία και χαίρονται την ζωή τους και το κυριότερο δεν αισθάνονται ότι είναι στο περιθώριο της κοινωνίας.
Αισθάνομαι ότι είμαι στο περιθώριό σας, γιατί δεν απολαμβάνω ίση μεταχείριση, γιατί δεν υπάρχει ισονομία, ούτε ισοπολιτεία από την μεριά του ΔΗΜΟΥ.
Επίσης, αισθάνομαι ως παρίας και πληβείος έναντι των ομόρων οδών και ειδικά του τμήματος των ανερχόμενων της Λ. Πεντέλης.
Θα μου υπενθυμίσετε ότι εκεί υπάρχουν ακριβά κτίρια με υψηλά ενοίκια και λειτουργούν επιχειρήσεις και πρέπει να έχουν πλεονεκτήματα!!!
Δικαιολογημένα ακούω τους φιλοξενουμένους μου να διαμαρτύρονται ότι η διαπλάτυνση της Λ. Πεντέλης έγινε μόνο για να εξυπηρετούνται κάποια συμφέροντα.

Φυσικά ο σκοπός ήταν για την καλύτερη κυκλοφορία των οχημάτων και την λιγότερη ρύπανση.
Δυστυχώς σήμερα έχει καταντήσει να είναι χώρος στάθμευσης και εξυπηρέτησης των υπαρχόντων καταστημάτων.
Τους έχετε προνομιακά δώσει την δυνατότητα τα σκουπίδια που δημιουργούν και είναι πολλά καθημερινώς να τα εναποθέτουν στους κάδους που έχετε τοποθετήσει επί της πλατείας μου και ειδικότερα στην βορεινή και στην νότια πλευρά.
Δεν αντέχουν σε κριτική οι δικαιολογίες του ΔΗΜΟΥ, ότι θα τοποθετηθούν βυθιζόμενοι κάδοι, οι οποίες είναι "έωλες - αίολες" και δεν τιμούν τον ΔΗΜΟ, ούτε ότι το θέμα θα ρυθμισθεί με τις μελλοντικές παρεμβάσεις για την αναβάθμιση της πλατείας μου.
Γιατί αν είχατε την βούληση θα τοποθετούσατε κάδους όπως συμβαίνει να έχετε τοποθετήσει 5 κάδους στο ύψος του καταστήματος "ΒΕΝΕΤΗ".
Αν δεν "επιθυμούν" αυτό οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων να τους τοποθετήσουν σε προαύλιο χώρο των καταστημάτων τους όπως κάνει και συγχαρητήρια στο "ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΝ".
Η πλατεία μου από τα συγκεκριμένα σκουπίδια "όζει" και τώρα που έρχεται το καλοκαίρι η κατάσταση θα γίνει περαιτέρω αποπνικτική.
Επίσης, σας πληροφορώ ότι δεν αντέχω και τις γκρίνιες του "ΓΕΡΟΥ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ" που μου υπενθυμίζει τακτικά ότι αγωνίστηκε για την "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ", και ότι πάντα έζησε σε εξαιρετικό περιβάλλον και εγώ δυστυχώς δεν του παρέχω αυτό το αγαθό.
Δεν αντέχω άλλο αυτή την υποβάθμιση και σας πληροφορώ ότι σκέπτομαι να αλλάξω το όνομά μου και από πλατεία "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ" να την ονομάσω πλατεία σκουπιδιών και συμφερόντων.
Τέλος εύχομαι να είναι η τελευταία παρέμβασή μου, γιατί πιστεύω ότι υπηρετούμε τις ίδιες αρχές και αξίες και είμαστε υπέρμαχοι της ισότητας.
Ευχαριστώ
Η πλατεία Ελευθερίας.  

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο